- Hoşgeldiniz

14 Şubat ciroları ikiye katlayacak!

14 Şubat ciroları ikiye katlayacak! sitemize 26 Ocak 2013 tarihinde eklenmiş ve 1.230 kişi tarafından ziyaret edilmiş.

Aksesuvar satışı yapan firmalar, Sevgililer Günü satışlarından her zaman karlı çıktıklarını, bu yıl da satışlarının ikiye katlanacağını söylüyor

ndirim rüzgarı, tüketiciyi etkisi altına almaya devam ediyor…
Tekstil grubu, ayakkabı ve kozmetik dünyasından sonra aksesuvar firmaları da cazip indirimlerle piyasayı haretlendirme çalışmalarına başladı. Çıktığımız çarşı turunda, hazır giyim firmalarının vitrinlerinde dikkat çeken yüzde 70’lere varan indirim oranlarının aksesuvar satışı yapan mağazalarda da yüzde 70’lere vardığını gördük. Hatta kimi mağaza indirimleri kendi içinde gruplandırmış. İndirimler kadar yaptıkları kampanyalarla da satışlarını artırmayı hedefleyen firmalar, hazır giyimin beklediği 14 Şubat hareketliliğinin en çok aksesuvar markalarının işine yarayacağını düşünüyor.BEKLENTİ BÜYÜK
” Mağazaların hemen hepsinde indirim var. Ayakkabıdan kozmetiğe, tekstilden aksesuvara uzanan bir alan söz konusu. Hazır giyim sektörünü etkisi altına alan ve yüzde 70’leri bulan bu indirim oranları, aksesuvarda da yüzde 70’lere varıyor. Ancak ağırlıklı olarak yüzde 50 net indirimler dikkat çekiyor” diyen firma yetkilileri, bunun en önemli sebebin, ürünlerin genellikle devamı olmaması, özel tasarım olması ve hazır giyim sektöründeki gibi hızlı tüketilmemesine bağlıyor.
“Hazır giyim sektöründe çoğunlukta her tasarım, sezonluk tüketilir. Oysa satın alınan bir aksesuvarı ömür boyu kullanma imkanınız var” diyen mağaza çalışanları ise özel günlerin aksesuvar satışlarını ikiye katladığını belirtiyor ve konuya ilişkin şu değerlendirmeyi yapıyor:ANLAM YÜKLEYİN
” Özel günlerde, aksesuvar satışları genellikle ikiye katlanır. Bunun en büyük sebebi, küçük olsa da ömür boyu kullanabileceği, baktıkça onu hatırlatacak bir armağan
olması…
Aksesuvarın hiç bir zaman modası geçmiyor. Her ne kadar yeni ürünler çıksa da ağırlıkta aynı tasarımlar var. Bu da tercih ediliyor olmasında önemli bir etken. Önümüzde Sevgililer Günü var.
14 Şubat, satışlarımızın en iyi olduğu zaman. Beklentimiz yine ciroları ikiye katlamak. Sevgililer Günü’nde, en çok tercih edilen hediye oluyor aksesuvar. Kimi bir küpe kimi atkı bere kimi ise kolye alıyor sevdiğine… Hanımların en çok sevdiği hediyeler arasında yer alan aksesuvar, küçük olsa da yüklediği anlama göre değer kazanıyor.”KURTARICI OLDU
Tüketici cephesine gelince… Aksesuvar konusunda vazgeçilmez bir tutkuları olduğunu söyleyen hanımlar, en çok almak istedikleri hediyeler arasında bu grubun olduğunu belirtiyor.
“Aksesuvar, gece ve gündüz mutlaka kullandığımız temel ürünler… Kıyafeti bir anda yenileyen bu tasarımların, modasının da geçmiyor olması, tercih etmemizde önemli bir nokta.
Özel günlerde en çok aldığımız ürün gruplarından biri” diyen tüketiciler, her bütçeye uygun aksesuvarın olmasının da üzerinde durulması gereken bir detay olduğunu belirtiyor ve ekliyor:
” Küçük bir küpe bile sevdiğinizi sevindirmeye yetiyor. Önemli olan güzel tasarımları uygun fiyata alabilmek. Bu anlamda bujiteriler her zaman imdada yetişiyor. Adeta bir kurtarıcı… Tabi havaların soğuk olması da atkı, bere ve eldivenlere rağbeti artıyor. Bu yönde de tercih yapabiliyor olmak alternatif oluşturuyor.”
Sitemizdeki Benzer İçerikler

Yorumlar

İsminiz
E-Posta Adresiniz
Yorumunuz
İlgili Terimler :